دغدغه تمام خریداران تجهیزات الکترونیکی و فناوری اطلاعات پیچیده، بحث گارانتی، خدمات پس از فروش و نگهداری و تعمیرات است. هر چه این تجهیزات پیچیده تر می شوند، دغدغه افراد در خصوص خرید این محصولات بیشتر خواهد شد. شرکت اندیشه نگار آیریس جهت رفع دغدغه مشتریان خدمات گارانتی، خدمات پس از فروش، خدمات سرویس و نگهداری تجهیزات را ارائه می دهد. در صورتی که محصولات را از ما خریداری کرده باشید، خیال شما از بابت تأمین قطعات، پشتیبانی، رفع مشکلات احتمالی و تعمیرات لازم راحت خواهد بود و این خدمات شامل تمامی تجهیزات شبکه و مرکز داده مانند سرورها، ذخیره سازها، سوئیچ و روتر، فایروال ها و تمام محصولات ارائه شده توسط اندیشه نگار آیریس می شود.

شرکت توسعه فناوری اطلاعات آیریس در این خصوص چه خدماتی ارائه می کند؟

1ـ خدمات پس از فروش

شرکت اندیشه نگار آیریس آماده ارائه خدمات پس از فروش در خصوص محصولاتی که به طور مستقیم از این شرکت و یا از نمایندگان این شرکت خریداری می شود، می باشد. این خدمات پس از فروش بسته به نوع قرارداد می تواند شامل پشتیبانی، آموزش و یا تأمین قطعات باشد.

2ـ گارانتی

شرکت اندیشه نگار آیریس آماده ارائه خدمات گارانتی در خصوص تجهیزات فناوری اطلاعات می باشد.

3ـ تعمیرات

تمامی امور فنی و تعمیراتی توسط تیم فنی شرکت اندیشه نگار آیریس قابل انجام است. بنابراین چه در خصوص تجهیزاتی که از شرکت اندیشه نگار آیریس خریداری کرده اید و چه در خصوص تجهیزاتی که از سایر منابع خریداری نموده اید، می توانید روی خدمات تعمیراتی شرکت اندیشه نگار آیریس حساب کنید.

4ـ نگهداری

بسیار از تجهیزات پیچیده فناوری اطلاعات نیازمند شرایط ویژه نگهداری، خدمات ادمینی، به روز رسانی مستمر و غیره هستند که شرکت اندیشه نگار آیریس در این زمینه نیز در خدمت شما خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 02159197000تماس بگیرید.